Veelgestelde vragen - Make My Day
  • Shop de laatste trends
  • Gratis verzending vanaf €150
  • Persoonlijke service

4.5Reviews

    Veelgestelde vragen

    Make My Day Women
    Stikke Hezelstraat 65 6511 JW Nijmegen
    024 323 40 00
    Make My Day Atelier
    Stikke Hezelstraat 30 6511 JX Nijmegen
    024 848 16 97
    Make My Day Men
    Stikke Hezelstraat 32 6511 JX Nijmegen
    024 206 42 38


    Veelgestelde vragen

    1.1 Is het mogelijk om mijn bestelling in de winkel om te ruilen voor een ander artikel?

    Nee, het is helaas niet mogelijk om een webshop bestelling om te ruilen voor een ander item in de winkel. Wat je wel kunt doen is jouw bestelling met pakbon meenemen en terugbrengen in de winkel - het bedrag zal dan binnen 5  tot 10 werkdagen op je rekening teruggestort worden. Je kunt dan een nieuwe bestelling plaatsen.

    1.2 Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling retour te sturen?

    Alle bestellingen kunnen indien ongebruikt/onbeschadigd tot 14 dagen na aankoop geretourneerd. Voor artikelen in de sale geldt een retourtermijn van 3 dagen voor de optie geld terug - en binnen 7 dagen een tegoedbon ( zonder einddatum).

    1.3 Binnen hoeveel dagen krijg ik mijn geld teruggestort?

    Wanneer we jouw retour in goede orde ontvangen hebben ( ongebruikt/onbeschadigd) zal het bedrag binnen 5 tot 10 werkdagen teruggestort worden op jouw rekening.

    1.4 Kan ik mijn retour in de winkel terugbrengen en/of naar jullie opsturen?

    Het is mogelijk om jouw bestelling in de winkel te retourneren, het bedrag zal dan binnen 5 tot 10 werkdagen worden teruggestort op jouw rekening. Het is niet mogelijk een item om te ruilen in de winkel. Het is ook mogelijk om jouw bestelling terug te sturen per post, dit is op eigen kosten. Jij bent verantwoordelijk voor het retourpakket totdat het onze deur bereikt, dus zorg ervoor dat je het met track & trace en voldoende gefrankeerd verstuurd. Nadat wij het ontvangen hebben zal het bedrag binnen 5 tot 10 werkdagen op jouw rekening worden teruggestort.

    1.5 Ik heb een cadeau (besteld op jullie webshop) gekregen en wil dit graag omruilen - is dit mogelijk?

    Helaas is het niet mogelijk om een bestelling van de webshop om te ruilen in onze winkels. Het item kan wel geretourneerd worden,  het betreffende bedrag zal dan teruggestort worden op de rekening van de persoon die de bestelling heeft geplaatst.

    2.1 Wat betaal ik aan verzendkosten?

    Standaard verzending bedraagt €5,95. Vanaf €150,00 betaal je geen verzendkosten. 

    2.2 Is het mogelijk om mijn bestelling in de winkel op te halen?

    Zeker. Alle bestellingen die voor 15.00 uur worden geplaatst liggen de volgende werkdag klaar om opgehaald te worden.

    2.3 Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn bestelling?

    Alle bestellingen die voor 16.00u binnenkomen worden binnen 1 a 3 werkdagen bezorgd. Via een Track & trace code kun je jouw bestelling volgen. Wij samen met Velocity. Als er in jouw stad geen fietskoeriers actief zijn, wordt het pakketje overhandigd aan DHL die op groen gas jouw bestelling thuis bezorgd.

    2.4 Kan mijn bestelling als cadeau verzonden worden?

    Dat kan! Bij elk item kun je aanvinken of het gaat om een cadeau (dan pakken wij dit mooi in), is de gehele zending een cadeau? Vermeld dit dan even in de opmerkingen bij de checkout dan zorgen we ervoor dat er enkel een pakbon ( zonder prijsjes) in de doos wordt ingepakt.

    2.5 Ik heb geen track en trace code ontvangen, wat kan ik doen?

    Je ontvangt een track en trace code zodra jouw bestelling door ons is overhandigd aan de vervoerder, in de meeste gevallen is het binnen 24-48 uur (behalve bij bestellingen die geplaatst zijn vanaf donderdag 16.00 t/m zaterdag, dan ontvang je de track en trace code op maandag).

    3.1 Krijg ik automatisch een Loyalty account bij een online aankoop?

    Ja! Belangrijk is dat je het goede mobiele telefoonnummer achterlaat zodat wij de koppeling kunnen maken via een sms! Klik hier voor een uitgebreide uitleg.

    3.2 Kan ik punten inleveren op jullie webshop?

    Dat kan! Check in je "winkelwagen" het kopje beloningen. Hier zie je hoeveel punten je hebt en of je ze kunt inruilen tegen een korting.

    4.1 Kan ik een cadeaubon inleveren op jullie webshop?

    Helaas is het niet mogelijk om een cadeaubon op onze webshop in te leveren. Op dit moment kunnen de cadeaubonnen enkel in een van onze winkels ingeleverd worden.

    4.2 Verkopen jullie ook cadeaubonnen?

    Zeker weten. Je kunt via onze webshop een cadeaubon kopen. De cadeaubon krijg je met de post binnen. Verzilveren kan in een van onze fysieke winkels.

    5.1 Ik heb een item in de winkel gezien, maar helaas staat die niet op jullie webshop. Kan ik deze toch bestellen?

    Mocht je iets leuks hebben gezien dat niet op de webshop wordt aangeboden? Stuur dan een bericht naar onze whatsapp service. Via dit kanaal helpen wij jou aan het juiste product.

    Bericht ons via: 06-23829818




    6.1 Geven jullie garantie op jullie artikelen?

    Voor al onze artikelen werken wij met de wettelijke garantietermijn van 3 maanden. Deze garantie geldt enkel op productie/fabrieksfouten en niet op normale gebruikssporen. Voor meer informatie, kijk bij onze algemene voorwaarden, artikel 8: Garanties.

    7.1 Welke betaalmethoden zijn er?

    Je kunt een bestelling afronden met de volgende betaalmethoden: iDeal, PayPal, Visa, Mastercard, Bancontact & Maestro. Het is momenteel niet mogelijk om je cadeaubon te verzilveren online. Dit kan alleen in onze fysieke winkels.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »