Veelgestelde vragen
1 Retourneren
1.1 Is het mogelijk om mijn bestelling in de winkel om te ruilen voor een ander artikel?

Nee, het is helaas niet mogelijk om een webshop bestelling om te ruilen voor een ander item in de winkel. Wat je wel kunt doen is jouw bestelling met pakbon meenemen en terugbrengen in de winkel - het bedrag zal dan binnen 5  tot 10 werkdagen op je rekening teruggestort worden. Je kunt dan een nieuwe bestelling plaatsen.

1.2 Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling retour te sturen?

Alle bestellingen kunnen indien ongebruikt/onbeschadigd tot 14 dagen na aankoop geretourneerd. Voor artikelen in de sale geldt een retourtermijn van 3 dagen voor de optie geld terug - en binnen 7 dagen een tegoedbon ( zonder einddatum).

1.3 Binnen hoeveel dagen krijg ik mijn geld teruggestort?

Wanneer we jouw retour in goede orde ontvangen hebben ( ongebruikt/onbeschadigd) zal het bedrag binnen 5 tot 10 werkdagen teruggestort worden op jouw rekening. 

1.4 Kan ik mijn retour in de winkel terugbrengen en/of naar jullie opsturen?

Het is mogelijk om jouw bestelling in de winkel te retourneren, het bedrag zal dan binnen 5 tot 10 werkdagen worden teruggestort op jouw rekening. Het is niet mogelijk een item om te ruilen in de winkel. Het is ook mogelijk om jouw bestelling terug te sturen per post, dit is op eigen kosten. Jij bent verantwoordelijk voor het retourpakket totdat het onze deur bereikt, dus zorg ervoor dat je het met track & trace en voldoende gefrankeerd verstuurd. Nadat wij het ontvangen hebben zal het bedrag binnen 5 tot 10 werkdagen op jouw rekening worden teruggestort.

1.5 Ik heb een cadeau (besteld op jullie webshop) gekregen en wil dit graag omruilen - is dit mogelijk?

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling van de webshop om te ruilen in onze winkels. Het item kan wel geretourneerd worden,  het betreffende bedrag zal dan teruggestort worden op de rekening van de persoon die de bestelling heeft geplaatst. Hij/Zij kan dan een nieuwe bestelling plaatsen, of een nieuw cadeautje uitzoeken in een van onze winkels. 

2 Versturen
2.1 Hoe zit het met de verzendkosten?

Vanaf 50 euro zijn verzendingen gratis! Tot 50 euro vragen wij 5,95 euro aan verzendkosten. 

2.2 Is het mogelijk om mijn bestelling in de winkel op te halen?

Ja! Alle bestellingen die voor 15.00 uur worden geplaatst, liggen in ieder geval de dag daarna klaar om opgehaald te worden. 

2.3 Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn bestelling?

Alle bestellingen geplaatst op onze webshop, worden binnen 2 werkdagen bezorgd. Met uitzondering van  25,26 én 27 december, op deze data worden er geen bestellingen bezorgd. Mocht je op een van deze dagen jouw bestelling hebben geplaatst, kun je verwachten dat deze vanaf 27 december - binnen 2 werkdagen wordt bezorgd.

Woon je in Nijmegen? Dan bezorgen wij persoonlijk jouw bestelling - je ontvangt dan geen track & trace code. 

Woon je buiten Nijmegen, en heb je jouw bestelling van zondag t/m donderdag voor 16:00 geplaatst, wordt deze binnen 2 werkdagen thuis bezorgd. Alle bestellingen die op donderdag na 16.00 en op vrijdag en zaterdag worden besteld, worden op maandag verstuurd.

Voor de verzending buiten Nijmegen werken wij samen met Velocity. Als er in jouw stad geen fietskoeriers actief zijn, wordt het pakketje overhandigd aan DHL die op groen gas jouw bestelling thuis bezorgd.

Je ontvangt een track en trace code zodra jouw bestelling door ons is overhandigd aan de vervoerder, in de meeste gevallen is het binnen 24-48 uur (behalve bij bestellingen die geplaatst zijn vanaf donderdag 16.00 t/m zaterdag, dan ontvang je de track en trace code op maandag).

- De standaard verzendkosten bedragen 5,95 ongeacht de grootte van het pakket.
- Iedere bestelling wordt met track en trace verstuurd ( tenzij wij het pakketje zelf bezorgen).
- Gratis verzending vanaf 50 euro.

 

2.4 Kan mijn bestelling als cadeau verzonden worden?

Ja ! Bij elk item kun je aanvinken of het gaat om een cadeau (dan pakken wij dit mooi in), is de gehele zending een cadeau? Vermeld dit dan even in de opmerkingen bij de checkout dan zorgen we ervoor dat er enkel een pakbon ( zonder prijsjes) in de doos wordt ingepakt. 

Daarnaast kun je een ander aflever adres aangeven, bijv. het adres van de persoon waar het cadeau bezorgd moet worden. 

2.5 Ik heb geen track en trace code ontvangen, wat kan ik doen?

Alle bestellingen geplaatst op onze webshop, worden binnen 2 werkdagen bezorgd. Met uitzondering van  25,26 én 27 december, op deze data worden er geen bestellingen bezorgd. Mocht je op een van deze dagen jouw bestelling hebben geplaatst, kun je verwachten dat deze vanaf 27 december - binnen 2 werkdagen wordt bezorgd.

Woon je in Nijmegen? Dan bezorgen wij persoonlijk jouw bestelling - je ontvangt dan geen track & trace code. 

Woon je buiten Nijmegen, en heb je jouw bestelling van zondag t/m donderdag voor 16:00 geplaatst, wordt deze binnen 2 werkdagen thuis bezorgd. Alle bestellingen die op donderdag na 16.00 en op vrijdag en zaterdag worden besteld, worden op maandag verstuurd.

Voor de verzending buiten Nijmegen werken wij samen met Velocity. Als er in jouw stad geen fietskoeriers actief zijn, wordt het pakketje overhandigd aan DHL die op groen gas jouw bestelling thuis bezorgd.

Je ontvangt een track en trace code zodra jouw bestelling door ons is overhandigd aan de vervoerder, in de meeste gevallen is het binnen 24-48 uur (behalve bij bestellingen die geplaatst zijn vanaf donderdag 16.00 t/m zaterdag, dan ontvang je de track en trace code op maandag).

- De standaard verzendkosten bedragen 5,95 ongeacht de grootte van het pakket.
- Iedere bestelling wordt met track en trace verstuurd ( tenzij wij het pakketje zelf bezorgen).
- Gratis verzending vanaf 50 euro.

3 Loyalty account
3.1 Heb ik al een loyalty account als ik mijn gegevens heb achtergelaten in de winkel?

Als je jouw gegevens in de afgelopen 2 maanden hebt opgegeven bij een van onze medewerkers in de winkels, is de kans groot dat er al een account op jouw naam staat. Om via onze webshop punten te sparen, maak je een account aan op onze webshop. Let hierbij op dat je hetzelfde 06-nr vermeld als dat je destijds in de winkel hebt opgegeven, daar worden de accounts namelijk op gekoppeld. Wil je zeker weten dat jou 06 nummers overeenkomen? Bel dan even naar een van onze winkels, dan kijken we het voor je na. 

3.2 Kan ik punten inleveren op jullie webshop?

Nee, helaas is dat op dit moment nog niet mogelijk. Het is enkel mogelijk om punten te sparen, deze kunnen in een van onze winkels ingezet worden voor een beloning. 

4 Cadeaubonnen
4.1 Kan ik een cadeaubon inleveren op jullie webshop?

Helaas is het niet mogelijk om een cadeaubon op onze webshop in te leveren. Op dit moment kunnen de cadeaubonnen enkel in een van onze winkels ingeleverd worden. 

4.2 Verkopen jullie ook cadeaubonnen?

Ja ! Je kunt via onze webshop een cadeaubon kopen welke we je dan fysiek toesturen. Deze kan ingeleverd worden in al onze winkels ( helaas niet online).

5 Assortiment
5.1 Ik heb een item in de winkel gezien, maar helaas staat die niet op jullie webshop. Kan ik deze toch bestellen?

Helaas is het enkel mogelijk om items te bestellen die op onze webshop staan. Staat het item wat jij hebt gezien hier niet bij dan zijn we op de volgende nummers bereikbaar:

Telefonisch tijdens winkeltijden: 024-3234000

Whatsapp tijdens winkeltijden : 06-23829818

 

6 Giftsets
6.1 Ik wil graag een giftset bestellen, hoe doe ik dat?

We hebben giftsets aangemaakt ter inspiratie van cadeau's in een bepaalde prijsklasse. Dit product zelf is een schatting van het bedrag. In de giftsets staat in de beschrijving: 'LET OP koop dit product niet'. Dit omdat we je doorverwijzen naar de gerelateerde producten. Hier staan alle items uit de giftset los in. Je kunt deze zelf in je winkelmandje bij elkaar verzamelen, dan kun je ook nog eventueel een andere kleur kiezen.

6.2 Hoe weten jullie dat die losse producten samen een giftset zijn?

Als je deze producten samen als giftset ingepakt wilt hebben kun je dit aangeven in de opmerkingen in je winkelmandje.

7 Garantietermijn
7.1 Geven jullie garantie op jullie artikelen?

Ja ! Voor al onze artikelen werken wij met de wettelijke garantie termijn van 3 maanden. Deze garantie geldt enkel op productie/fabrieksfouten en niet op normale gebruikssporen. Voor meer informatie, kijk bij onze algemene voorwaarden, artikel 8: Garanties.